Adresa:
ZŠ Jižní předměstí
Rokycany p.o.
Čechova 855
337 01 Rokycany
OP VVV, VÝZVA Č. 02_16_022 PODPORA ŠKOL FORMOU PROJEKTŮ ZJEDNODUŠENÉHO VYKAZOVÁNÍ – ŠABLONY PRO MŠ A ZŠ I.
Základní škola Jižní předměstí Rokycany, příspěvková organizace je realizátorem projektu s názvem: Profesní vzdělávání pedagogů ZŠ, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0006644 v rámci Výzvy č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I., Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV).
Doba realizace: od 1. 8. 2017 do 31. 7. 2019
Finanční výše podpory: 1.273.044,00 Kč
Podpořeno:
Prostředky Evropského sociálního fondu v rámci OP VVV a státního rozpočtu ČR.
Mgr. Bohumil Nosek, ředitel školy
Tel: +420 731 410 585, e-mail: zscechova@tiscali.cz
Cílem výzvy je podpořit mateřské a základní školy formou projektů zjednodušeného vykazování. Výzva podpoří osobnostně profesní rozvoj pedagogů prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzájemného setkávání a sdílení zkušeností pedagogů a pomůže školám při společném vzdělávání dětí/žáků, a to možností personálního posílení o školního asistenta, školního psychologa, speciálního pedagoga, sociálního pedagoga, příp. chůvu v mateřské škole. Důležitou oblastí podpory je také usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy a spolupráce s rodiči dětí a žáků. Zařazení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) do hlavního vzdělávacího proudu pomohou extrakurikulární aktivity (čtenářské kluby, kluby zábavné logiky a deskových her a doučování žáků základní školy ohrožených školním neúspěchem).
II/2.1 |
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin (varianty: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Inkluze) |
II/2.4 |
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 56 hodin (varianty: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) |
II/2.6 |
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 80 hodin (varianty: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Mentoring) |
II/2.8 |
Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin |
II/2.9 |
Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ (varianty: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Inkluze) |
II/2.11 |
Tandemová výuka na ZŠ |
II/3.2 |
Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ |
II/3.3 |
Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem |
II/4.1 |
Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ |
Návštěvnost:
ONLINE:1
DNES:299
TÝDEN:2769
CELKEM:752958